راهبرد  تشکیالت بهائیت تخریب هویت دینی

سه شنبه, 15 فروردين 1396 15:09 نوشته شده توسط  اندازه قلم کاهش اندازه قلم کاهش اندازه قلم افزایش اندازه قلم افزایش اندازه قلم

مدیران به اصطلاح جامعه بهائی با دقت بخوانند .

بهائیت در ایران : اولین پیام جریان باب در بدشت که توسط طاهره اعلام شد چه بود ، نسخ اسلام . اولین ادعای حسینعلی نوری من یظهرالله وعده داده شده توسط باب چه بود ، نسخ اسلام .

اما آنچه همیشه سوال برانگیز بوده است این است که در همین زمان ادیان الهی دیگری هم بودند چرا نسخ مسیحیت اعلام نشده و چرا نسخ یهود اعلام نشده و یا اینکه اگر رهبران بهائی ادعای ارائه کاملترین  آئین را دارند پس چرا فقط نسخ اسلام ؟

نگاه تاریخی به مقطع زمانی ادعای نسخ اسلام پاسخ به تمامی سوالات را خواهد داد . در یک گذر کوتاه باید به این مهم توجه کنیم که ظهور و بروز جریان بابیت و بهائیت در جامعه شیعه مذهب و البته همزمان با آن  فعال شدن جریان تکفیری وهابیت در جامعه اهل سنت دقیقا ارتباط مستقیمی با زیاده خواهی ابرقدرتهای زمان یعنی روس و انگلیس دارد آنها میخواستند ذخائر موجود در منطقه خاور میانه را مالخود کنند و تنها جبهه مقابل آنها  حاکم بودن تفکر مذهب چه شیعه و چه سنی بر این منطقه بود . این نگاه کوتاه اما جامع ماهیت اصلی شکل گیری این دوجریان انحرافی را کاملا روشن می سازد . چند روز قبل در همین رابطه مطلبی را با عنوان " هدف راهبردی بهائیت در مقابله با شیعه " درج نمودیم آنچه در ذیل می آید گفتگوی سید کاظم موسوی کارشناس تاریخ معاصر در حوزه فرق در همین موضوع میباشد که به نظر کاربران گرامی میرسد .  

سیدکاظم موسوی، با اشاره به اینکه بهائیت فرقه ای ضاله است که هدف آن نسخ و از بین بردن دین مبین اسالم است، گفت: تشکیالت بهائیت می خواهد دو باور شیعه را از بین ببرد: اول عاشورای امام حسین(ع)، که با خود استقامت، ایثار، گذشت، شجاعت و فداکاری را می آورد و دوم بحث مهدویت، که امید شیعه است. حال اگر از شیعه ایثار، گذشت و امید را بگیریم چه چیز دیگری دارد! این دو باور عمیق شیعه است که او را تا به امروز سرپا نگه داشته است.

نقش بهائیت در تخریب هویت دینی و ملی ایران قابل تامل و باید جدی گرفته شود ،  این فرقه ضاله در طول تاریخ نکبت بارش به دنبال این است که دو مقوله را تخریب کند که هر دو این مقوله ها ریشه در هویت ما دارد. هویت دینی و هویت ملی و این هدف را به طور جدی از دوره مشروطه دنبال کرده است تا بتواند آن را عملی کند . سقوط قاجار و برآمدن دولت رضاخان با دستور استعمار و تشکیالت بهائیت به عنوان ابزار صورت گرفت. جریان بهائیت در دوره پهلوی دوم پررنگتر شد تا جائیکه دولت بهائی تشکیل شد و رسماً 31 سال حاکمیت بهائیت را در ایران می بینیم. هویدای بهائی، بهائی زاده ای که با منصوب کردن چند بهائی در رأس وزارت خانه ها این فضا را ایجاد کرد.  

آقای موسوی درباره نقش امام خمینی در مبارزه با بهائیت گفت: حضرت امام (ره)با آن نگاه عمیق سیاسی شان این مسائل را عمیقاً درک کرده بودند و بعد از طرح شدن قانون ایالتی- ولایتی؛ ایشان جریان پشت پرده را بهائیت می بینند و به صورت غیر مستقیم شروع به مبارزه می کنند. تشکیلا ت بهائیت بعد از کودتای 28 مرداد 32 در شکل گیری ساواک نقش جدی دارد. اگر به بررسی این دستگاه بپردازیم می بینیم رئیس ساواک بهائی است، مقام امنیتی ساوک بهائی است و جالب اینجا است که عناصر شکنجه گر هم بهائی هستند، به عنوان مثال "آرش" فردی 12 ساله همراه دستیار خود شکنجه گر حرفه ای است. سید کاظم موسوی با توجه به اینکه جریان بهائیت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، به نوعی از صحنه روزگار ایران حذف شد، گفت: درست 31 روز پس از پیروزی انقالب، اولین پرونده حقوق بشری علیه جمهوری اسالمی ایران توسط تشکیالت بهائیت کلید خورد. چون ادعا می کرد تنها حکومت جمهوری اسلامی است که برای آنها ایجاد محدودیت کرده و آنها را به عنوان یک آئین به رسمیت نمی شناسد در حالیکه اندیشمندان علوم اجتماعی غرب نیز بهائیت را فرقه می دانند، آن هم از نوع مخربش و حتی در دایره المعارف هایشان هم می توان این موضوع را دید.  بعد از پیروزی انقالب اسالمی تشکیلات بهائیت خودش را یک مرده متحرک می دانست و برای اینکه نجات یابد دست به دامان سفارت خانه های متعدد، از جمله سفارت آمریکا می شود و با حمایت های سفارت خانه های آمریکا و انگلستان شروع به مظلوم نمایی می کند. بعد از جریان ها و شورشهایی که در اوایل انقلاب در سطح کشور رخ می دهد که تشکیالت بهائیت نقش جدی در آنها داشت گروهی از بهائیان به اتهام جاسوسی دستگیر می شوند که در این حین رئیس جمهور وقت آمریکا به دفاع از این افراد(دستگیر شدگان بهائی) سخنرانی می کند که جواب آن را حضرت امام(ره)به زیبایی می دهند: "اگر ما تا به امروز بر جاسوسی اینها شکی داشتیم حاال با حمایت های شما یه یقین رسیدیم"  وی در ادامه درباره روند جاسوسی در تشکیلات بهائیت گفت: تشکیالت بهائیت از رده های مختلفی تشکیل شده که یکی از این رده ها، لجنه است. بهائی های هر محله یا منطقه باید به همراه خانواده شان عضو آن لجنه باشند و هر نوزده روز یک بار در برنامه ایی تحت عنوان ضیافت نوزده روزه شرکت کنند. در این ضیافت ها هر فرد باید اطلاعات  را که از خانواده خود دارد، ارائه دهد؛ مادر خانواده، همسر و فرزندان خود را کنترل می کند و پدر هم همین طور و در آخر فرزندان هر دو را و این ناظم ضیافت است که طبق معیاری که دارد اطلاعات مفید را جمع کرده و گزارش اطلاعات دریافتی را به سلسله مراتب منتقل می نماید این انتقال تا رسیدن اطلاعات به مرکز تشکیلات بهائیت ادامه دارد البته آنچه به بیت العدل میرسد اطلاعات مفید برای بهره برداری میباشد .

 بعد از مدتی فعالیت تشکیالت بهائیت با اعلام دادستان وقت غیر قانونی اعلام شد، از آن تاریخ تا بعد از رحلت حضرت امام (ره )می بینیم که تشکیالت بهائیت درخفا قرار دارد. بعد از رحلت حضرت  امام (ره )  از آن لایه پنهان خارج شده و آرام آرام  به تقویت بنیه اقتصادی خود می پردازد. جریان بهائیت توانست در آن فاصه خوب بهره بگیرد و خود را از مردگی نجات دهد در دوره ریاست جمهوری جریان اصلاحات، تشکیالت بهائیت نامه ای به ریاست جمهوری وقت می دهد و این نامه را بوسیله عوامل خود در یک روز در سطح سازمانها و ادارات دولتی کشور پخش می کند و از آن روز علناً ابراز وجود می کند.  بعد از این اعلام وجود  بهائیت عملیات  طرح روحی را  اجرا کرد. این طرح، طرحی آموزشی برای بهتر جذب کردن  افراد  به سمت بهائیت است و نقطه آغازینش شیراز بود و این طرح همچنان ادامه دارد. بهائیت در دوره اصلاحات در حوزه سیاسی ورود کرد ( هر چند که ورود به سیاست، خلاف آموزه های این آئین میباشد )، آرام آرام این جریان به پایان دوره اصالحات رسید و بهائیت تصمیم گرفت از حوزه سیاسی خارج شود و به حوزه امنیتی کشور ورود کند به طوری که بیت العدل، در انتخابات شورای شهر اجازه شرکت در انتخابات را به پیروان خود داد و این مقدمه ای بود برای انتخابات مجلس هفتم. در انتخابات مجلس هفتم عناصر تشکیالت بهائی به دنبال بعضی از کاندیداها رفتند و در قبال حمایت کردن مالی از کاندیدا ها و رأی دادن به آنها، خواهان حمایت از بهائیت در مجلس شدند که البته با درایت این کاندیداها مأیوس شدند .

 سید کاظم موسوی، در ادمه از روند جدید فعالیت تشکیلات بهائیت گفت : آنها چندین بار توهین و جسارت به ساحت قرآن مجید، آقا رسول الله(ص) و ائمه اطهار را دنبال کردند که نشان میدهد در یک توهم به جسارت مقابله با اعتقادات جامعه اسلامی رسیده اند . نمونه آن در روز 30 فروردین بود که مقاله ای را در یکی از سایت های اینترنتی شان گذاشتند و توهین هایی را به پیامبر اسالم کردند. این توهین ها ادامه داشت تا به انتخابات رسید. در جریان انتخابات و اغتشاشات بعد از آن دو بار کتاب آسمانی قرآن توسط عوامل این فرقه ضاله  به آتش کشیده شد ، یک بار در مسجد لولاگر و بار دیگر در عاشورای حسینی، روز عاشورا پرچم امام حسین(ع) را پاره کردند و به عزاداران امام حسین هتک حرمت کردند. تا آنجا که متهم بهائی دستگیر شده در روز عاشورا، خود اعتراف می کند که از بیت العدل دستور اجرا داشته اند.

آنچه مقام معظم رهبری از افتخار آفرینان 9 دی و راهپیمایان این روز تجلیل میکنند در همین حرکت مقابله ای با جریان انحراف بوده و هست بهائیت با گذشت چندین سال از بیرون آمدن از لانه های موش با این توهم و قطعا با این خیال خام که ملت ایران نسبت به هتک هرمت به ساحت ائمه  بدون پاسخ خواهخد بود وارد عرصه شد که با واکنش غرور ]فرین مردم ولایت مدار در 9 دی برای باتر دوم پس از پیروزی انقلاب به لانه های موش پناه برد . و به نظر میرسد اگر عاقل باشد دیگر این تجربه را امتحان نخواهد کرد .

 

 

 

خواندن 1429 دفعه
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معرفی رهبران بهائیت

  • زرین تاج قزوینی

     

    زرین تاج قزوینی (فاطمه یا ام السلمه) مشهور به طاهره قُرهالعَین یا طاهره بَرَغانی (زاده 1228 قمری برابر با 1823 میلادی در قزوین - درگذشته 1268 قمری برابر با 1850 میلادی).

     

    ادامه مطلب...
  • شوقي افندي

    شوقي افندي ملقب به شوقي رباني (1314-1377/1336ش) فرزند ارشد دختر عبدالبهاء بود که بنا به وصيت وي، در رساله اي موسوم به الواح و وصايا به جانشيني وي منصوب شده بود.

    ادامه مطلب...
  • علی محمد باب

    علی محمد باب شیرازی، موسس بابیت است. او شاگرد سید کاظم رشتی بود که با بهره گیری از افکار شیخیه، ادعای بابیت، امامت، خدایی و … کرد و در آخر توبه نامه نوشت و خود را هیچ دانست.

    ادامه مطلب...
  • سید کاظم رشتی

    سيد كاظم رشتي بن سيد قاسم بن سيدحبيب از سادات حسيني مدينه ، زبده ترين شاگرد شيخ احمد احسائي بود که پس از مرگ شيخ رهبري  شيخيه را برعهده گرفت.

    ادامه مطلب...
  • عباس افندی (عبدالبهاء)

    عباس افندي (1260-1340) ملقب به عبدالبهاء، پسر ارشد ميرزا حسينعلي است و نزد بهائيان جانشين وي محسوب مي گردد.

    ادامه مطلب...

مبارزان با بهائیت

cache/resized/ccaca808332350bd352314a8e6bdb7dd.jpg
یکی از حوادث مهم زندگی آیت الله بروجردی تقارن سال
cache/resized/a2c88199bdee2998adc4f97d46fdb662.jpg
ملا محمد سعید بارفروشی معروف به سعید العلما یکی